Yo ma'am

Yo niggers! :)

Idag var det So prov x/ Gick sisådär.. Nästa vecka är det Matteprov,, kmr få MVG fan xD då blir farsan glad x) jag vet, jag är bäst xD

Sista lektionen var No.. Labbade litee osåå.. Reta Gaston Och Gandalf pullade en Biologi bok :s ?!! WTF!? Hela skiten var lix en teater o__o.. Typiskt Gandalf :3

Vi bestämde vikket tema vi skulle ha för Spexfotot imorrn.. Emo -.- Fett trååkigt,, dom var ju det förra året vafan x(
Happ, får väl ta på sig sitt nitskärp och måla ögonen da.. 
Jag kan ta lite bilder imorrn så får ni se hur alla såg ut ^^ höhöhe
Lol
Skrev klart Svenskan,, argumenterande text.. Malin tyckte de var skitbra ^^ Jag vet, jag är bäst xD

Gick omkring som en extra lärare på mattelektionen idag åt några... Milou hade problem (STORA problem) och Tove fattade inte.. Jag vet, jag är bäst xD

Har fått upp kondisen sen skoljoggen, även fast den bara var för 2 dar sen xD Jag vet, jag är bäst! xD

Aja, moooste draa bah
!
Saknar kusiner då bah <3
Tja da bah va 





Jag vet, jag är bäst xD

R.I.P Michael Jackson <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0