14 apr uppdatering

Jag känner att jag har varit lite off på senare tid :/ Inte bra! måste ta och komma igång igen..
iaf,, idag ligger jag hemma sjuk :/
så jag har lite mer tid att plugga och planera inför avslutningsfesten :D
Har massa planering att göra, eftersom att festen troligen kmr att vara hemma hos mig, så sköter jag det mesta :) Vilket inte gör mig ngt, det var ett tag sen jag hade fest ^^
Det är jättebra om ni kan komma med förslag om vad vi kan hitta på bortsätt från det jag redan har in mind. Maten behöver ni inte oroa er för, jag har koll ;) 
Snart måste ni skicka alla bilder till mig, så att vi kan kolla ut och sortera lite så att vi sen kan skicka dem till Emelies brorsa som fixar det.. vi kan väl oxå försöka fixa så att alla får en kopia av alla bilder med sig hem :D Minnen för livet <3

Mamma är hos Iman och fikar. Imans barn ploppar ut om ungefär en månad ;)

har inte mkt mer att säga, måste nu planera och plugga

Pussen <3


R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0