8 apr

Hej alla, trevligt att ni tittar in. jag måste försöka komma igång igen, har inte uppdaterat på länge.
Helgen förra veckan besökte vi Limpan. Jag, syrran och Mamma var på fest hos morbror Daniel. 
40år fyllde han. Nu är han gubbe ^^
Jag sjöng Vinnarlåten i Melodifestivalen. Några andra av hans kompisar sjöng oxå. det var 100 pers på festen, och det serverades en udda festrätt; Korv med mos xD Dannes favvorätt
Alla bilder får inte läggas upp ;) så det kmr bara några mindre privata.

Celebration in the morning
Han fick ett gigantiskt kort, blommor, ett fordon och ett halsband.





PartyTime

Kusin och Syrran


Lillkusin var del av personal


Ma & Ma


Peter


Det hände mycket roligt på scenen


Morfar och lillkusin (och ngn RandomTant)
Sen vet inte jag hur mycket mer jag får lägga upp bilder på, så fler bilder från fetsen får jag isf återkomma med.


SnusMartin


Sedna bar det av till Jens, Åsa, lillTheo och lillWilma


Jensa


Theo, Åsa & Wilma



Häromdagen slaggade jag och Sessan hos DJ. Trevligt Trevligt. Vi spelade och tittade på film hela natten, vi var alla döda dagen efter och sov nästan hela dagen. Puss på er<3







Efterrätten smakade lite fööör salt o.o








Empan har varit borta nu i ungefär en vecka. SAKNAR EMPAN, KOM HEM!<3333

Idag ska jag plugga och jag måste nog starta nu o.o
Man har hamnat i en grupp där det bara är jag som kkmr att jobba, det vet vi alla, så jag måste plugga som faan nu

Pussen




R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej söt.

Bra att du börjar komma igång här igen!

Saknar dina inlägg och saknar dig med.

Vi hörs o ses på måndag.

Pussen

2010-04-09 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0