bilder från fredag 16/4

I fredas var jag och tjejerna ute och firade Jossan 15 år :D<3

Har inte haft internet i helgen så har inte kunnat lägga in några biler, men nu så :D

Först åkte vi in till staden utan att jossan visste vart vi skulle lr vad vi skulle göra, men hon visste nog det mesta för alla råkade försäga sig heeeelaa tin' .. xD
vid tunnelbanan hittade vi Anjah ;o xD<33333
sen drog vi till Tanto och där picknickade vi i solen :)
Bea ville bada.. o.o 
men hon var för rädd för svanen som kom flytandes ^^
Sedan kom deras kompisar, sen drog vi hem xD
that's about it







(haha mikis?!)


Födelsedagsbarnet














ÄR INTE DETTA EN AV VÄRLDENS SÖTASTE BILDER PÅ ANJAH?!!!!!!! <33










Jag och mina CloseUps..!





Sjunger lite (hihi)



Jag börjar.. och avslutar med Sessan ^^<3


Pussen



R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer
Postat av: anjah

vi är juh bara fööör snygga! :D

Älskar er alla! :D <33333

2010-04-19 @ 16:51:03
Postat av: jessica

herregud hur man ser ut hahaha!

2010-04-19 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0