Detta fält måste fyllas i

Hola

Hemma idag igen, men mår bättre, kmr nog till skolan imorrn, iaf för att göra matteprovet :) Jag längtar :D

iaf,, imorgon blire Party. DJ fyller år på lördag, så det blir lite firande :D<3 Grattis i förskott DJ!!
i helgen har jag inte mkt planer mer än att sitta och planera xD

det här med veckans låt, var ett jävla bra tag sen, så jag får ta och börja med det igen oxå.
Dagens låt: Thin lizzy - Don't believe a word
pappamusik!

just nu vet jag inte riktigt hur jag ska känna lr vad jag ska tycka, det är mycket strul nu,, orkar inte med det. Vrf kan inte alla bara vara snälla mot varandra och älska varandra, alla skulle må så mycket bättre.

ska inte låta er hänga här
Pussen



R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0