lol

Hej alla glada!

Idag har solen vart uppe men jag har ist varit inne och städat hela dagen...
ändå är farsan inte nöjd.............

men snart kmr Empan :D då blir det fart på placet :D<3

Imorrn ska jag väl stryka stjortor................

sen ska jag upp klockan sju på måndag för jag har inte varit med på engelska nationella.. får gå upp 2 timmar tidare än vanligt.... snoooork

för en gångs skull så har vi inga läxor :D men ja, somsagt nationellt för mig...

btw, Milou har skaffat pojkvän :D
jag är så jävla glad för hennes skull, hoppas det håller i sig läääääääängee. :D
puss på dig gumman, älskar dig <3

Dagens låt:
Jennifer Lopez - una noche mas (waiting for tonight)


måste tagga, men jag ska uppdatera igen snart, hoppas jjag ^^


pussen :*





R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0