21 augusti

det var några dagar sedan x)
I söndas och i måndas hände det inte mkt, det regnade och jag satt hemma och hängde.
I tisdas var jag i Alby med Marcelo, Sofie, Tessan, Jimmy och Rodde :)<3
Vi skulle hem till marcelo och titta på film och köpa pizza :)
Men mamma ringde, jag hann betala pizzan men sen var jag tvungen att tagga hem xD :/

I onsdags började jag skolan :O :D:D:D:D
feeeett chill! våran klass är redan tajt x)
vi får våra kameror nästa vecka :D 
Se upp! PAPARAZZI AAALL THE TIME !! :D:D xD
Ni ska få ställa upp som modeller ;)
och nej, INTE nakenmodeller, Grabbar!! xD

EDDIE KOM HEEM IGÅR :D:D:D:D:D
Idag blir det kanske filmkväll hos Sofie, men vi får se om jag får :)

btw Saknaar Sessan !! x( <3

Ska tagga nu
puss hej :*




Kommentarer
Postat av: Mamma Sanna

2010-08-21 @ 13:06:33
Postat av: Mamma Sanna

Hej

Sötnos!!

Hade du sagt att du köpt pizza hade du kunnat stanna men inte ett ljud om det

Puss

2010-08-21 @ 13:08:27
Postat av: M-celo

Jag sa ju det -.-'

Lyssna på mig nästa gång :P

2010-08-22 @ 21:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0