Du ligger Pasta till!!

Chacha bloggen xD
idag ä det dåligt väder x( finns inget roligt att göra ..

Igår var jag på The voice med Nando, Jeisson, Yerko, Simonne, Adeline, Temis, Sofie, Rodde, Anthony, Marre och några av Roddes kompisar :D<3
sedan träffade jag Taraldsson, Sessan, SeanBanan, Gustavsson, Anjah och Hjalte :D<3
Marcelo träffade vi inte fören vi skulle åka hem -.- Aboo, han hade vart och gömt sig med Tommy och dem under hela kvällen :O x( </3
När vi stod där i godan ro xD så såg jag gamla goa Cissi ! :D:D det var trevligt att träffa henne igen :)<3
Tao träffade jag oxå, alla var ju där xD
Iaf, jag tyckte det var roligt. framförallt framåt slutet då alla hade hittat varandra och stod och dansa :P <3

på onsdag börjar jag skolan ... Häromdan var jag fett taggad :D men nu när jag har upptäckt vad roligt man kan ha under loovet så vill jag ha mer lov xD
Dessutom så kmr inte Eddie att vara i skolan dem första dagarna, SVIKARE! x(

Anyways,, under den senaste veckan har jag redan skaffat nya vänner för livet. jag är otroligt tacksam och jag älskar dem till döds! <3

Bye Bro's n hoe's :* <3

Kommentarer
Postat av: L´

du ligger pasta till! :D

2010-08-15 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0