eddies fanrastiska dag...(stavning?)

shuuuuue! Eddie här och ska skriva ett inlägg om min dag... hmm vart ska man börja, jag vaknade tidigt  på morgonen och insåg att jag jag var sen till skolna... Snabb som jag var sprang jag upp för att byta om, och lyckades ta mig till bussen som skulle komma i tid. Tyvärr hade jag glömt mina hörlurar, men kom snabbt på att jag hade mina reservlurar(hörlurar höhö)... Hörlurarna tyvärr funkade inte riktigt som tänkt så bussresan var ett helvete.......!!!!!!!!!!...... ursäkta jag har inte fått i mig socker... i alla fall.. Jag kom fram till skolan och sprang till lektion... svettig och trött som jag var insåg jag att klassrummet var tomt... jag rörde mig mot redigeringssalen men hittade ingen... och egentligen varför skulle inte ens läraren vara där? när hon klagar på min nfrånvaro ba dum tsch(trumljud som används när man drar ett tråkigt skämt... but still).. Dagen gick vidare och jag hittade min lärare.. jag frågade vart hon hade varit men hon såg på mig med en konstig blick och frågade vad jag skulle jobba med.. det var nästan som om orden som flög ur min mun gick igenom hennes öron och sen ut igen... host* retard *host.... Jag sa till henne att jag skulle vänta på mina kolleger (höhö) , dock visste jag ju inte att dom ändå inte skullle dyka upp!.... efter att jag insett att dom inte skulle komma... så flippadejag och skrev en status på facebook .... Dagen fortsätter och om jag hittar dom... då jävlar! Och om ni ser detta MAX och NINIAS... screw you GUYS!!!....



 Peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0