HOOJ

Tjoo my homie's :D
I fredas fyllde Eddie 18 så det bar av hem till hnm för att fira stackaren x) <3
Tommy var väldiish taggiish xD :D Kiry tambien x)) <3
Fillan var cepe som vanligt och Marca, La Ninja och Omar satt och snackade skooolaa !!?!! :o INTE OKEJ
Grattis Eddie, hoppas du fick en bra födelsedag :))
lööv u ! <3

Coco Caribe – La Bomba

I lörrrrrdas.. alltså igår, behövde jag hjälp med att skottaa, Eddie och Marcelo banga och Filip var bara laat.
så tillslut var det bröderna Leon som hjälpte mig ^^
Allt blev inte färdigskottat dock för vi vaart tjockt flum tillslut .. :3 x)
David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)
Min rygg är knaaz x( kan knappt röra mig xD
btw det snööar somfaan ute just nu, så allt skottande igår kanske var waste !?! :s x(
så idag kanske världens starkaste Marcelo ska hjälpa mig ?! ^^



Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0