so this is X-mas?!

Tjennaaa
Idag är det onsdag, har äntligen tillgång till internet.
Helgen har varit gryym, trots sjukdomar och stress
fredan var chiillnight med Lafitte. På lördagen kom Lafitte och Eddie och hjälpte till med flytten :D
Ni var sjuukt duktiga grabbbar! repay someday <3
På kvällen hade Marca cup och Eddan och jag gick och käkade på Kaktusen^^<3
Sedan vart jag sjuuuk och sov typ två dygn i sträck. <<<
Men i måndas eftermiddag träffade jag BuenoFamily och Eddiiiiee :))))
fast igår var nästan bäst! Jag gick ut och fotade med Eddie, vi åkte till farsta för att träffa Sofie och Marcelo, varav Marcelo satt på en buss ngn helt annanstans när vi rignde hnm,, vi skulle ha ringt hnm innan meeeen neee, Eddie ville överraska ! xD
Anyhow, Eddie, jag och Sofie garvade så mkt så vi höll på att döö.
Jag har aldrig sett Eddie garva så mkt ;D xD
Haha vi såg en <matrix tant på tunnelbanan, jag och Eddie doog av garv, vi kunde inte hålla oss, vi var tvungna att gå av för det vart bara pinsamt ... xD
Sen åkte jag med Eddie och hans klasskamrater + Sofie (?!) på bio ^^
Lana valde film,, så det blev en B-film x)
Moo
Nu har jag skrivit föör mkt, feett segt c:
jag ska snart tagga till skolan, öppethus idag så schemat är framflyttat.
Och imorn har jag nationella i Matte., Wiihooo
PEACE OUT! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0