Hola Hola

LOV är det nu, fett med najs :D
Ska träna hela nästa vecka för att det är extra billigt för att det är LOOV :D:D:D:D
Alla hänkar?!!!!!!!!!!! o.o  :D<3333

Idag har jag inte gjort mkt. återhämtat mig lite,, är fortfarande lite thrilled by gårdagen ;D
Lööööööööööv <3

Min frilla vet jag inte riktigt vad jag ska göra med,, har lite besluts ångest när det gäller sådana saker. Antingen behåller jag mörkt men kanske stärker på färgen lite dåra, lr så blir det blont som jag hade tänkt från början, VAD TKR NI? ;o <3
Igår lutade det åt det bruna ^^
Idag är jag mer sugen på det blonda :s


Jag vill ha en fest snart, huh!!
party ska det bli, bara så ni vet ^^ det ska jag ordna
Tills dess ska jag bara åka på kryssningar varje helg ;D

Bajs.. har inget spec att skriva så ni kan väl kommentera lite och titta in imorgon :)
See ya <3



R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0