Pöss:*

Är liiite dålig på att uppdatera, jag vet.
jag vet inte vad det är med mig
I am CP, Jag har alltid varit, så det kan inte vara det som är problemet.
Men assa jag vet inte,, min vardag är som den brukar..

Igår kom Sessan till may :D Hon åt Middag här sen kollade vi på Melodifestivalen :D jag lät henne inte gå hem, fören hon dampade på mig ;o Fast då började vi flumma och skrattade så vi fick ont i magen xD haha Älsk dig<3

Idag ska jag välja gymnasium ;O kanske lite sent ute, men that's me ^^

Vädret är kallt Dx JAG VILL HA SOMMAR !
fast jag längtar som fan till den 22a då vi taggar till Romme :D Jag o Sessan har redan baxat platserna längst fram och så vi ska sitta där och flumma hela resan xD Sen så ska Sessan träffa hennes loverBoy i Romme ;o Good luck, honey ;D <3333
jag vill oxå träffa karln :D xD hah

Jag är hungrig som faan, hoppas pappa är klar med maten snart -.-'
På tv hör jag massa gristjut och nån jeevla berättar röst som berättar att grisen skriker o.o "Babe, den modiga lilla grisen" är det tydligen skriker pappa,, Och det vet han xD

Kanske ska till mamma o fika sen, det är ju Alla <3 dag :D det finns ju ändå inga roliga killar som rycker till så då får man väl vara med familjen :))

Nu måste ja tagga, för nu måste jag äta. Nu måste jag börja uppdatera oftare, annars blir jag mobbad ;o
Jag ska lägga in några älskvärda bilder efter att jag har ätit, så titta in här snart igen ;D <333
jajaja hejsvejs :*




R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0