Van Gogh

Hola hola :)
jag är fortfarandde sjuk x(
dessutom så verkar det som att jag fått ngn infektion i min nytagna piercing :( det gjorde asont igår tills idag, jag kunde inte somna för att det gjorde så jeevla ont, även fast jag var trött som fan.
Så nu, efter ett antal försök!!!!!, så har vi fått ut det där jeevla örhänget. 
det gör fortfarande ont, men inte like mycket som det gjorde innan. 
Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv, och ändå har jag en hög smärttröskel. jag trodde aldrig att det skulle göra så ont, jag var nära på att hugga av örat assa, så jevla ont gjordde, men då blir man väl känd som WannaBe Van Gogh -.-

hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan träffa mina pussgurkor :D<3
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANJAH<333





R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0