En casa

Estamos en casa ahora.
Jag har med mig Perkele Alex och Kaffe hem :D
vi ska tagga till Grönan ngn dag
...

Kaffe vill sprida ut skämt som han har hittat på :

Det var en gång två norrmän som skulle tälta.
Den ena norrmannen sov inuti tältet och den andra sov ovanpå.
Då fråga han som var inuti: "Varför sover du ovanpå tältet?"
Då svarade han: "För att jag vill inte bli biten av myggorna som är inuti tältet!"

__________________________________________________________________

Det var en gång två kuddar som gick i parken. Den ena snubblade, men den andre fortsatte att gå.
När den andre kudden hade gått runt parken och kom tillbaka så låg den andra kudden där.
___________________________________________________________________

Det var en gång två fönster på ett hus. Den ena var alltid i skuggan, och den andre var alltid i solen.
Då sa den som var i solen: "Varför är du i skuggan?"
Då svarar det andra fönstret: "För jag var byggt så!"

Kaffes skämt brukar inte ha ngn vits ..


Aja nu ska vi typ gå och köpa energidryck och flumma


Tjollahopp! :*



R.I.P Michael Jackson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0