Hälarna

TjenisPenis
Klockan börjar dra sig och jag undrar vrf pappa inte har hört av sig. jag trodde vi skulle sticka på morgonen men det börjar bli lite seent för de nu :/
Jag packar
Jag läser
Jag duschar
sen taggar jag till pappa och hoppas att han inte åkt till jobbet ?! :S

Somsagt så åker jag till Hälsingland idag, eller som Empan kallar det: 'Hälarna'
På onsdagen kmr kusinerna dit oxå, sen när de vuxna männen har slutat spela golf så åkar alla hem till mig :D
Grönalund nästa :D

Saknar massa människor, men av ngn anledning så är de aldrig hemma, och när de äntligen kmr hem så åker jag härifrån -.-
<3


btw Dagens snygging:
lr Veckans snygging får det bli:

Taylor Lautner






R.I.P Michael Jackson <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0