22 juni

haha nu är det lite senare, snarare snart två veckor senare xD
Men bilder kmr inte att komma upp än för jag har inte min dator o.o

I veckan som varit var jag i Hälsingland, fanns inte jättemkt att göra men jag pluggade spanska med syrran :)
Igår kom jag hem och sen taggade jag till Milou, vi övertalade Sebbe att vara med oxå xD

Idag vaknade jag nyss och jag vill hitta på ngt med ngn för jag taggar ju tbx till Hälsingland på Torsdag :)
Det var ett år sedan jag träffade Öviksungarna :o
vad fort tiden går..

På Fredag är det midsomarafton.. Det råkar även vara ett helt år sedan Michael Jackson dog.......
Det kmr ju inte vara världens lyckligaste dag som man kunde ha hoppats på midsommar..

pussen

R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0