SOMMARLOV

Dagen efter skolavslutnigen (och balen!!) och sommarlovet är igång.

Jag sjöng på avslutningen, tuff publik.. o.o
haha
Lina var den som startade bölandet. Melinda kom igång och sen var alla ledsna :(
Jag tog jättemycket bilder, även min pappa tog en del oanvändbara bilder :P
Jag ska lägga upp dem så fort jag har fått min kamera, den gjorde sällskap med pappa hem när han släppte av oss vid balen.

Balen iaf.. Jag tyckte det var skitkul. Den var okej i början och många drog hem, så när ungefär hälften var kvar satte partyt igång ;) 
Jag träffade jättemånga människor från min förra klass, blev inget kramkalas som planerat dock :(
men jag fick en första och sista kram från många ^^
vi dansade hela natten i höga klackar, medan de flesta killar stod stela och visste inte hur de skulle dansa.. haha !
Henning och Max gjorde en liten moonwalk däremot ;)
Men vi fick med oss några grabbar som dansade asset av sig, Yousef bland annat xD Tomaz dissade honom och taggade med sin flickvän, TROR vi :s

Sen kunde ingen av oss knappt stå upp så vi taggade hem. 
Men jättekul var det faktiskt och alla tjejer var så fina och alla killarna såg otroligt stiliga ut :D
Jag kmr sakna er alla, hoppas att vi ses någongång.

Bilder ska läggas in sen så kika in lite senare.
Puss och hej, Leverpastej!




R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0