Limpan

Var tvungen att uppdatera en snabbis :)
Sitter hemma hos M&M 2. Har nyss ätit middag. ska snart göra ingenting :D nej, men jag vet ine vad jag ska göra.. hade jag varit hemma hade jag partajat med Taraldsson, Melton och Gustavsson <3333333333333
men nej,, jag måste åka med till Limpan -.-

Idag har jag slingat kalluffsen :D Ser ungefär ut som det gjorde för två år sedan, Vilket var mitt mål .. Nu behöver jag bara bli brun :D
LÄNGTAR TILL SOMMARN'!!

Vi köpte massa kul på cloetta idag och jag shoppade några snygga saker från BikBok ^^
Finns inte så mycket mer att berätta mer än att Syrran ska oxå färga/slinga håret imorgon. Blond vill hon vara mä.

Jag saknar co :(
Älskar er över hela mitt hjärta, det måste ni veta! DYGNET RUNT! <333
Men jag kmr hem på lördag :D då ska vi partaja. EMELIE, DU SKA INGENSTANS O.O !! Du ska vara hemma med mig i helgen :D<333333
Du, Sessan, vi ska på bio i helgen! Jag hittade 2 biobiljetter till i mitt kuvert som inte går ut fören 2011 :D <3


Puss:*




R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0