HOT or NOT

It's hot in here
20 grader inne, 20 grader ute,, fett chill.
Häromdagen var jag och paddlade med en del av klassen. Det var ganska najs, tills jag nästan frös ihjäl.
Jag var den ända som frös och jag tror nästan alla hade mindre kläder på sig än vad jag hade.. T.ex Henning sprang runt i linne o.o
såååå varmt var det inte
Det regnade när vi paddlade milen,, sen var det uppehåll resten av kvällen, det var bara allmänt kallt.
På kvällen körde vi Maffia, det var ganska kul faktiskt. runt midnatt ville alla gå o lägga sig,, asså va?! :o
Men jag satte mig i Lina och Lisas tält, vi satt uppe ett tag till.
Sen när jag la mig på min sovplats höll jag på att frysa häcken av mig, Låg och skakade hela natten, sov inte en blund.
jag sms:ade mamma mitt i natten och frågade om hon kunde komma och hämta mig. Hon var ju då inte vaken, så hon svarade inte, jag sms:ade någon timme senare och då svarade hon och hon komm och hämtade mig ngn timme senare. Med andra ord paddlade jag inte hem, ooch hälften låg och sov när jag taggade så ingen märkte typ att jag försvann xD

Anyways.. Nu är jag sjuk :/
fick feber p.g.a all kyla, mår lite ättre idag än igår men jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon och göra klart klänningen.

Btw, äre inte öppet hus idag? :O
helt glömt bort,, när sjutton är det?

Nu måste jag vila, men jag ska väl uppdatera snart igen.
Double J, hoppas det går bra imorgon på operationen, hoppas jag får komma och häsa på min älskling. puss och kram och lycka till <333


Pussen :*



R.I.P Michael Jackson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0