SUNK

igår var det plugg
idag blir det plugg, skippar att vara barnvakt
onsdag är det prov
torsdag är det friluPPsdag xD
fredag, lördag - händer det ngt kul eller? pallar inte sitta hemma med farsan som vanligt lix

jag är trött................ ska nu plugga sexualkunskap, då blir man väl pigg igen?
anyways,,
spanska måste pluggas oxå, prov nästa vecka, mitt mål är att prata flytande spanska efter sommaren ... se hur det går xD
Matte MÅSTE pluggas oxå! jag kmr bokstavligen hugga av huvudet på Jonas om han inte sätter bra betyg på mig... Sunk

..

haha

Pussen :*




R.I.P Michael Jackson<3


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Så intressant:D men så klart är det så, iaf i mitt fall! Men det är för att ofta om man är estetisk så kan man flera saker. Jag sjunger, spelar gitarr och piano, skriver låtar, skriver annat med, ritar, syr, fotar, osv.

2010-05-16 @ 17:08:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0