If u don't know me by now..

I went to the Halloweenfest x)
Det var asnajs,, lite segt till en början men så blir det alltid x) tog inte med kameran så inga bilder vart det :/
Den slutade lite tidigt dock O.O meen vi får väl se till att ha en till fest i veckan :D<3
Idag var jag ute med Sessan :D vi skulle fotografera men det vart inte så mkt foto xD<3
Sen taggade jag hem till Otero/Lafitte :D Andy var där, fett längesen :D

Ikväll ska Susanne och hennes barn komma hit x) får se hur det går :P
Och imorrn känns ddet som att jag inte har ngt planerat.
Det känns som att jag måste planera ngt o.o
Det känns som att jag känner för att träffa Erick, men det känns som att han inte kmr att komma till tyresö imorn o.o
vi måste locka hit hnm på ngt sett x)
Det känns då som att jag ska höra av mig till mina bröder ^^
Vi får se hur det blir, lev i nuet, right?! x)

btw träffade Jimmy idag, DET var fett längesen!! :O :D<3

FRED UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0