P.A.T.T.

Helluuuuuu
idaag var jag på maskeradfest á la Bollmora Inter :D
jag hade väärldens snyggaste frilla!! fast jag var inte alls taggad xD
till en början var det assegt!!! det hade inte kommit så många och jag och Sofie satt och hängde haha
Men sen när alla kom, Marcelo bl.a, då vart allt liiiite roligare ^^
Marcelo var fluuum hela kvällen x) och Filip vart en aning snurrig, haha xD
Jennie kom oxå, och hon var väl den som var mest utklädd ;) bortsätt från de tre Disco-grabbarna x)
Vi dansade inte så mkt, vi satt mest och roade oss, men det var kul ^^
Jag kom nyss hem och nu är jag FETT TAGGAD!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D
Jag kanske ska ta mig en sväng i NINJA-VÄDRET!?! ;D

Imorgon vet jag inte vad som händer men jag kanske ska ta mig en sväng till stan och se SAW 3D :D Vilka är på???? :D
Pierca mig i örat ska jag göra oxå, det kanske sker imorn :)

Nu ska jag peta på syrran!

FRED UT!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0