Today.. was a good day :)

Idag vaknade jag klockan 1300 -.-
Men då åkte jag till centrum och träffade Sofie A :D<3
Det var ett tag sen hon var i Tyresö så det var skitkul att träffa henne igen :)
vi satte oss och åt på mästergrillen. det var meningen att Rodde och Erick skulle komma oxå, men de kom aldrig x)




MEn vi satt och väntade på Marcelo fett länge xD
Marca hade oxå precis vaknat så det tog ungefär 456 år innan han "var klar" o.o
Sen mötte vi upp Ante och vi taggade till farsta helt random^^



Sedan dumpade bröderna oss så jag och Sofie åkte till ringen för att möta Eddie och sen möttes vi alla + några random Marc, Omar, Ninias och Filip. ^^
Sen när vi skulle hem träffade vi på colombianeran :D<3

Nu är det ninjaväder och ännu en asnajs dag har passerat ..
Imorgon ska jag stryka -.-
Och förhoppnongsvis händer det ngt roligt senare o.o :D???

Nu ska jag slagga, sleep tight och dröm om mig ;)
FRED UT! :^*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0