Sex and the cit-t-t-ty

Oye
Jag är feett hungrig.. är i skolan, matkortet funkar inte än. Hann inte äta frukost eftersom att jag började feett tidigt..

Idag fyller gumsilums 17 år - GRATTIS! :D<33
Ska hem till henne senare och fira asset av mig ^^

På Lördag är det somsagt fotbollsgala.. jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig :O kanske ska börja fundera på det x)
Fast jag ska ju "jobba" så jag kanske inte behöver klä upp mig såå mkt ?! :s

Njaaooo, jag är uttrååkad,, har hååltimme.
jag lägger in en bild från studion
bara för att visa att Marcelo ska bli modell ! x)
MWUAHAHA



Bajz hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

I don't hate you, I'm just disappointed you turned into everything you said you'd never be

2010-11-27 @ 00:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0