patetiisk

en dyster dag idag .
Har svårt att klara dagen utan bröderna :/
Men man måse ha tråkigt för att kunna ha roligt, right?!
Hoppas det är värt det ..

Erick Fox ska komma till tyresö under lovet annars blir jag ledsen i ögat :'( <3
ROOOODDE :D det var längesen vi hittade på ngt o.o!! hoppas du icke har planerat att gå på massa fjortisfester under veckan x) <3
Eddie ville ju inte vara med mig under lovet x( såå jag får klara mig utan hnm .. -.-"</3
och Colombianerna har jag inte träffat på ett tag!! Så kan vi inte ha det!!
Marca och Ante .. Get your ass over here!! ;D

Anywaay...
idag är det halloween fest, fast jag vet inte om jag ska gå o.x
nu är det mat iaf.. såå cya later

FRED UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0