'åh vad jag älskar mig sj ..'

tjotjotjotjotjotjotjotjoooo :D
är taggaaaaaad
det är freeedaaag :D
BIG *LIKE* PÅ DEN!
trots att Amanda är på kryssning å säkert är så jävla mkt mer taggad än vad jag är (if that's possible) så baah AAh! fan vad jag älskar fredagar! förlåt för mitt grova språk... careface. men fredagar har gräävt sig djupt in i mitt hjärta♥ thahah
ikväll, fortfarande inget planerat xD ahaha värsta nolifern :D aah eller jag menar softarN ;)
men jag tror jag är påväg till Otero/Lafitte :)♥ sen ska jag få tag i los tres amigos :D vi hittar nog på ngt :D
eeh
lördaaaag imorgon. Vanessa fyller år!! :D så jag ska hem till henne å festa taket av oss :D ahha nee, vi ska fika ^___^ mmm pff
men jaa, jag vet inte hur länge jag stannar hos dem, jag kanske fortfarande ska till den där Charity Fashion show 65 krrrrrrrr. för jag har hört att massa underbara VIP människor ska dit, så jag bah måste dit hahah. nej jag bryr mig faktiskt inte, men jag vill träffarom :)
we'll see
kanske får med mig folket :D


BAHAAHAHAH så gammal bild, jag dör :D
men aah jag är feet heet

Nu har jag en dejt med solen
PEACE OUT!♥
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0