and it felt so good.. not

hej
jag är fett depp
hahah
..
kom nyss hem, nyss käkat. Jag var ute med boysen och vi skulle spela fotboll men aah vad hände ?! xD
nu borde jag plugga sen ska jag klottra på min vägg.. ^__^

åh juste, Eddie har beställt vitvaror åt mig men assa.. dem kmr aldrig fram .. fett seg.. xpd
han ljög säkert.. han beställde säkert inte ens,, LIES all over da place!
bara för att få mig att längta efter att de skulle komma fram etc men vafaaan
lol
jag vill ha vitvaror o.O
ska snacka med Edz imorn
I can't take this anymore!! NO MORE LIES GOD DAMN IT!
tsssss
hej

ha det bra gott folk!! jag har förresten börjat min truth-teeling projekt MWUAHAAHAH
få se hur länge det håller
åhjuste
älskar dig Panda! <3 allt kmr att lösa sig :)
xoxo



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0