'Boy, I think that I'm in love with u, I've been tellin all my friends what I feel for u, oyeeah'

hej tjo tja wzup
har suttit hemma å pluggat hela dagen
skitkul med tanke på vädret o.O
ah så denna dag har ju varit awesome
jag tyckte mig se en gnutta hopp under eftermiddan, men Eddie typ dog så aah tack
jag får ju ändå inte gå ut lixom men allaah får komma hit höh
det lutar åt att jag blir hemma hela lovet :) yeessssssssssssssss
dock så betyder det att vi måste fixa här hemma hela helgen
knaaas
men jag har chansen iaf 8) thehe
På lördag är det Fiesta!!! Josefine 2år :D
hoppas jag får gååååååå
nu är jag trött. ska sova. lr ngt. har inget liv. k. bryy. cyaa!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0