don't worry 'bout a thing

heeje
seg söndag. har suttit och lyssnat på musik hela dan. mah mama ska försöka få med mig på träning
uuuuuh .
jag ville gå ut å fota syrran å hennes rosa hår. jag var fett taggad men hon bangade i sista sekund. jah blir så jävla irriterad på sånt fyfaaan
'tror du dem har goda bullar där?' pffff spotify reklam in my
men igår var det roligt iaf. Medan Marcelo var på träning och Filip runkade så gick jag till fritidsgårn å träffade på Adeline, Ivana, Temis och bröderna Leon :)

Jag gick med bröderna ett tag sen träffade jag Marcelito i ringen:D
vi gick sen till Time å chillade på Filip och Nini, men Nini bangade så det slutade med att vi tre satt på donken å log..
yee
skoj
fast jo juste HAHAHAHAHAHA
Fiiliiiiip så jävla fail .. hahahahaha kan inte alfabetet..
'är E bra?' assa
det går inte att beskriva. ledsen men ni kmr inte garva så jag skiter i å skriva
pffffffff HAHAHAHA
jag dör

jag är fett neggo idag
well
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0