hejsanhoppsan
det är mitt i natten :)
jag softar med gitarren
ikväll har jag varit hos Filip med Nini, Edz och Shanice :)
vi (hmpf *dom..) spelade guitarhero^^ sen åt jag å Filip ngn random rysk fisksoppa thihi
Eddie drog tidigt, sen tagga Shanice.. sen sällskapade jag och Nini till centrum,, där han smög på en buss lite diskret sådär thahaah
ååh juusteeee,, vi stötte på värsta creepy gubben när vi alla åkte hem till Fillan :o han hade ju seriösa problem i huvudet, stackare! Grabbarna var berädda på att slå till hnm just in case när han började knuffas å skrika o.O gahaa alla var så freaked out. Men man har ju beskyddare, naahaaw gulle
x)
herre jesus!
hnm vill man inte stöta på ensam duhh!
här är ju min beskyddare dåråå pffff :)

Paniini
höbl

Imorgon ska jag spela badmintoon :D
sen ska jag nog hälsa på Otero/Lafitte :)

Puss på ya'll
xoxo

Kommentarer
Postat av: cHRIS BROWN

lOVE IS IN THE AIR?

2011-04-04 @ 12:47:59
Postat av: Söderberg

meeh -.- eddie...

pfffff chris brown..?! xd

2011-04-04 @ 14:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0