Hollaback girl

tjenna
en morgon utan sol. men den är påväg ;)
ska snart taggish till da school. längtar fan 8) har dock tråkig lektion idag o.O blöö
vi ska läsa upp vårt tal för klassen som igentligen är meningen för gamlingar.. assa hell noo
sen ska jag plugga lite till thihi
Igår gick jag till gården å träffade grabbarna grus. efter det gick jag till Eddies danslektion å träffade hnm och Sofie :D det var inte igår! .. fast.. det var ju det o.O pff
Sen gick hon hem till Marca å jag och Eddie chillade en stund i ringen
Ååh vad jag älskar Eddie x') han gör alla dagar perfekta, Te lo juro
så jävla flumm xd
Imorgon är det fredag :D TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG! SPRINGBREAK! xD
hahah
cya
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0