I don't wanna lose u

tjoo bree
sitter i skolan. Tagga graf!:)
varken Edz, Nini lr Filip verkar vara i skolan idag! jag får paniiik
men jag chillar här med storskitarN (Amanda) o.O å hon kan inte sluta prata om hur hennes bajs ser ut.. jag får fan ryck
som filip xdp heheh..♥
Idag är det fredaaag :D tjohoooo
undra vad jag ska hitta på. jag har inte snackat med ngn än men jag ska nog ut med människor x) förhoppningsvis los tres amigos om jag får tag i dem! Annars kanske det bär av till familjen Otero/Lafitte, är inte där speciellt ofta längre :(♥
lr så taggar ja till fritidsgåårn ye
love♥
nu ska jag redigera bilder :D jag kan lägga upp några sen thahaa :D
PEACE!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0