mashalaaaa

heeje
slocknar snart. ska bara berätta om min kväääll. pretend like u care :D
är fett taggad! monstershooten smakade skit(socker), men den funkar iaf!! x)
Filip changed his mind och hänkade till Tyresö Dance Awards! :)
vi kom mitt i hela shoowen fast det var väldiish litet :S å inte så mkt ös. men en del braa dancers var på plats! Jimmy! Maele!! å Navarre! :D läätt bääst! ♥ och ett annat random par in the end av ngn dancetopic :O:D
Eddie, du skulle faaktiskt haft en chans!somfaaeen♥
sen dök Eddie och Nini upp out of the blue :D jobb?!? haah don't think so ^__^♥
när vi tröttnat på dancegrejjen (typ när de bra grabbarna gått av scen) gick vi ut å spelade fotboll :)
klockan 19 kom jag hem å har suttit här och fuckat ur sen dess :D thaha
jag har bara lust att gå till skolan imorn :D aah fast..
eftersom detta inte är min dator så lägger jag upp bilder, mestadels filmer, typ på måndag :)
Peace out! and sleep tight!
reaaaaaaally tight!
som att jag kmr kunna somna :'D


hahah random bild på pappas dator, som jag bara rååkar minnas var den 25:e september 2010 (a)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0