she's one of a kind

hej jag är trött
hej jah är ensam
å hej har du mött min vän Jack ? :D han är en ung barbiedocka i 17 årsåldern å han baah äälskar att leka cool
han har en låtsasvän som heter Peter, haha vem fan har låtsasvänner nuförtiden?! tönt!
jag har tråkigt
å det har även Jack. du förstår.. Jack är ingen vanlig docka, nejnej han kan prata med andar! :O oooh spooky
sen har han även andra talanger i schack! jahahaa duh, den jäveln är jäkligt bra i schack, can't beat this guy.
Anyhow,. han snackade en gång med min gammelfarbror(HAH like I had one :pPppPp) som bah 'hoowdy my friend, would u like to go for a ride?'
så Jack bah taggade
fett synd
nu är jag ensam
o.O

min blogg är inte seriös nånstans .. inte ens där bak .
pfff xD
så klaga inte!!
'ååh jaa så ska en blogg se ut, med massa fina bilder å roliga färger thihii' jag skiter ii! jag har inte en blogg för att alla ska uppskatta mig å bli stolta över mig å min blogg. xpd
jag försöker inte gö värsta bästa bloggen så jag äntligen kan bli lika 'känd å het' som Kenza, Blondinbella å alla andra hej-jag-är-känd-för-ingenting!
jag har en blogg för att 'skriva av mig' å dem som vill läsa får läsa. jag försöker inte slå ett rekord i flest läsare :D .. cuz that's impossible xd mitt liv är inte tillräckligt intressant haah
jag spenderar inte tid till att fixaa min blogg, göra värsta headen å random design som är 'fett snyygt !!gaahba' jag har viktigare saker för mig
'pfff yeah right'
-.o

u mad?



haaha åå vad jag älskar mig själv
'bra ngn gör det höh' HA-HA
kuligt ..
*hahahahahah*
nu ska jag sova. oyeeeah
å jag ska bah leva livet å säga the truuth till alla utan att skämmas
'höhöh jag retard? no waay 8D'
u have no idea, do u?
jajajajaja
assa waaaaa?
godnatt förihelvete
vem släppte ut mig ur buren lixom ?!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0