söndag söndag

chill chill mitt i natten
glad att skolan är tillbaka snart :))) .. wait .. det är ju lov D: mahaaha :O daaamn iiit!!
buhuuuu :(
aja hoppas att ngt roligt händer anyway O__O å det inkluderar inte 'höhö du ska med till hälsingland fan öhö' eller 'tjaa vi taggar till Limpan thiih' HEEEELL NOO! I wanna stay in sthlm! that's were I belong Dx
mer typ 'åh hej whatuup skulle vi ses eller? jag taggish till tyresö idag:))))' oyeah >__> <__<
hahah!! MAAHSALAAAAAA!!
yeeah.. jag har nyss varit med Los tres amigos - därför är jag på hypermode .. TAHHAH :D .. o.O
pffffff Eddie ..
Idag(igår) fyllde Vanessa år :D så vi , jag å tjejerna grus (BAHAHA!!), var på en asanajs resturang vid rådmansgatan :D måste taggish dit oftare fiifan :) buffé för fett lite para kpfffkpt. friterad banan till efterrätt. 'FYFAAAN!!' tänker ni men nää... åhneej.. *suck*.. inte alls.. DET VAR FETT GOTT!!! haah okej överdriiiiiv, nej men det var faktiskt gott :) FAKTISKT!
sen bar det av hemmåt mot Tyresö. Där jag randomly stötte på Mr Jeissiton, Nando å Jamal :) när jag skulle in å köpa snickers åt Edz -.- :P Jag softade (!?!??!) med Jession en stund sen gick jag hem till Fillan där turken suprising..ly (stavning?höhö) dök upp
hahah
lr han var redan där... jag. dök. upp.... ur vattnet :D JAHAHAH!! -.-
hahahah som idag:
Filip: *offend random driver*
Filip å Ninias *pekar på eddie, springer för livet*
Random driver till Eddie: VA !?! SARU NÅNTING???!?
Eddie pretending: va? jag kom precis ..
driver: höhö kolla på random invandrare haah
Eddie: .. I DIN MAMMA! *springer iväg*
HAHAHAHAHAHAHAH
ni skulle vart där .. -.o
nu ska jag sova
godnatt ppl
det var en bra daag idag yee
cya
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0