thaahaha

assa tjaaaaaaa
idag har vart en seg dag. bah suttit hemma och käkat glass haha
fast sen smsade Nini å undra om jag ville hänka på bio^_____^ Jag vart en aning försenad hehe men jag såg i stort sätt hela filmen :) SUCKER PUNCH! den var ganska bra. Fast det var överdrivna specialeffekter och så, men aah whatever
totally worth it 8)
Totally
åhjo juste.. jag ramlade i rulltrappan .... xD :D
HAHAHAHAHAHAHAAAHAH omg blood all over daa place hah nejmen herre jesus vad roligt det måste sett ut! Vet inte ens hur jag ramlade .. pffff
Ninias bah: driiiveru med mig?! HAHAHAH
ja dö
tog inte en ända bild under hela kvällen. kom hem vid midnatt o.O inte likt mig , kameran i högsta hugg 24/7
men aah hur hade det gått med faceplant i trappan
HAHAHA
jag faceplantade inte btw .. o.O
x)
resten av veckan ska jag ba plugga.. varenda eviga dag, plugg plugg
så nu måste jag sova!
take care and don't tripp!
pff
xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0