love is all around

heje
fredag imorn :D
TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG TAGG!!
Men medan Amanda Panda är på kryssning (!!!!) så ska jag till da school å bah leva livet
hah knaas
men imorn efter skoltid har jag inte mkt planerat :s men det händer säkert ngt skojsigt. Det är ju fredag :D
På lovet vet jag inte ens om jag är hemma ?! hoppas deeet... pallar inte åka till Hälsingland, Linköping och fan å hans moster!
Vill stanna i sthlm å umgås med los tres amigos, grabbarna grus och Maele ^_____^
waaaatuuuup
pengarna är slut på mobilen oxå, daaaaaamn! så ni icke-comviqanter kan jag inte smsa x(
too bad. måste skaffa para
men vi ses väl ngn gång hahah :D
TAGG
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0