I said 'he's so sweet'

hallo bloggen
Nu börjar jag få in modeller för alla gudar :D
waaa tänker ni.. 'Mina' modeller ska gestalta de grekiska gudarna i studion om några veckor. En del va min Svenska"läxa" typ ehe :D
De som har tackat ja hittills är:
Marcelo Lafitte
Filip Skobelin
Ninias Shikho
Eddie Rumie
Joshua Rumie
Adeline Otero
Zico Castope
Jennie Cahling
Gary Cuba
Adrian Cruz
Josefin Jakobik
Samir Oulad

YEAH!
grejjen ä att det kan bli fler modeller på samma gud, för att kunna jämföra och variera litte.. det kan då bli att jag bara 'väljer' den ena, eftersom jag bara behöver en modell/bild per gud. MEN alla ska fotograferas och göra sitt bästa. Å alla bilder sparas och ni modeller får gärna ta hem bilderna oavsätt om dem kmr med i mitt projekt eller inte :)
just so u know
sånt här är skitkul och jag hoppas att ni ställer upp på fler modelljobbi framtiden :) jag kmr ju gå fotolinjen nå år lixom ^_^
PEACE OUT!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0