whaatuup mah nigga

idag har varit en solig dag mmmmmm
har inte hänt så mkt dock. men Svenska lektionen var inte så helvetisk som jag trodde den skulle bli :) vi har börjat med en ny uppgift där allt handlar om antiken å de grekiska gudarna :D ganska intressant å jag ska fotografera "gudarna" så var redo för ett samtal, jag kanske vill ha just DIG som modell ;) :D
jag är fett taggad på morgondagen. May be for the fact att det är fredag :D lr för att jag ska tbx till skolan å äntligen träffa people som har hållt sig borta från da school den här veckan -.o :) =)
på lördag är det en Charity fashion show i Nacka. ska man tagga dit? har inte bestämt mig än :S
assa solen skiner groovt så nu ska jag ut å göra ngt, vadsomhelst, typ fota lr plugga böööh
hejråååå
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0