zup?

aallåååå 8)
sitter hemma.. ensam.. onsdagkväll.. pappa spelar, syrran hos ngn kompis och jag ba myser.
fast jag hade mkt hellre varit ute och cyklat lr nåt :D men jag har ingen cykel!! >< god damn it'! dem har sopat lixom . mmmmmmmm
Idag var en seg dag i skolan. bröjade fett sent ^__^ vilket betyder att jag slutade sent -.-
å praktikarna väntade inte på mig,, dem taggade en minut innan jag sluta, haaahaaaaaaaa
sucks to be me

btw jag har svårt att släppa min drömprins .. igår assa.. thiiihii (a)
men jag ska fortsätta kämpa, jag har ngn annan på kroken ;) höhö eller?

klockan är snart åtta å det är fortfarande ljuust ute :o :D Gaaah
jag tror fan jag går ut.. taggar någonstans.. typ plingar på hos ica
pfff

BYE :D
x0x0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0