everybody crash and burn sometime

tjo! ett väärt dygn kan man väl säga :D ett smile bebodde sig i fejjan på mig till typ.. nu.. ah nu tagga'n..
igår slaggade jag hos Pojkvännen♥ i sällskap med Rivan Toma. Fräna grejjer!
men innan vi la oss till ro var vi ute och träffade the boys from the hood ;) lite happy hour för min del eftersom jag träffade alla jag älskar på en och samma kväll.. can u feel the love?♥
Idag åkte mina sleepy homies ut och gungade på vattnet *sadfäjz* medan jag drog hem. Jag fick dock med mig Mr Jeissiton på kroken påvägen :D
ett jacuzzidopp och lite snicksnack så var humöret åter på topp :)♥
senare under kvällen får man höra talas som utomhusbio vid Tyresö C. Låter spännande, tänkte jag och drog med mig Filip 'Solarium' Skobelin :D fast 'spännande' var nog en överdrift.. vi taggade efter en kvart.
Nu sitter jag här all alone, trying to make my printer work >:( goddamnit!
thinkin' 'bout my man. Who's havin' fun. On a boat. Like a pirate.
I can smell it!
det kommer kännas ensamt inatt.. It's hurting my balls! jk
I have got to sleep! I had no time for that last night ^_____^
HOOOOOOOOJ

'night folks♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0