glassigt värre

hej jag är feta mätt - värsta brakfrukosten! feels goooooood
ey snart drar jag till stan. tjohoo
fast först måste jag dammsuga poolen. uuuhh
efter det vet jag inte vad som händer,men eftersom att det är sista lovdagarna ska varje minut räknas, it better be worth it. om mami trodde att jag skulle sitta hemma med henne å chilla den här veckan så trodde hon fel mwuaha
ut i det fria, oavsätt väder. Camping i alby någon? annars gör jag de själv. filmkväll? bio? flyga rymdskepp? let's go!
yeeee solen skiner inte, men jag är på bra humör ändå yeee
förnoppningsvis så träffar jag snart min b-friend så att jag blir lite normal yeeee
:pppPpPPpPpPpp
uuuhö orkarintemedmigsjälv :D
hihi det här är Erica som signar ut! slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0