I always feel like somebody´s watching me

yello
det visar sig att vi åker bort senare idag, typ ikväll/eftermiddag. k?
det är ingen som vet vart vi ska .. vi får väl se vart vi hamnar (vafan)
men på fredag är jag på öland anyway - fett soooooft!!! - till på söndag - inte lika soooooft!
pickle
jag ska schteka som fan!! steka ägg alltså.. mihi
och shoppa oxå >__> ojoj
ehm.. bilderna kan inte publiceras eller redigeras fören jag kommer hem, för jag måste ha min speciella** dator till det.. å den är hos min baaBa <_<
bilderna föreställer mest 4 snubbar som FUCKAR UR! hm.. najs:)
på lördagen när vi arrived hann vi knappt öppna stugan fören vi var påväg ner till stranden. Efter det följde en fin kväll med grillning och kubb yeye
dagen efter vart vi väckta av ett glas vatten i huvudet av Ninias pappa.. höhö sleep♥
sen stranden igen woopwoop
den kvällen.. nomnom. haha nejmen vi åt fett med mat o.O och sen drog jag, Nini, Tomas, Naram och Jonte till stugan och fuckade ur^_^ .dog.av.garv.
Tomas dans.. serri ahhaaha och Jóntes garv pff
love
fast Nini var ju dock resans höjdpunkt mmHM!

ääääh nu lägger mamma upp sovsäckar på rad....... GOTTA GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0