jag kommer från en annan värld

ahh hej bloggen ihihi Xd
eh.. fuck it!
har vart på öland en hel vecka.. det var najs:) bortsett från att vi inte hade ngn toalett eller elektricitet.. nänä
brun somfan vart jag YEYE fast färgen typ rinner av mig uöööööh.. blö jag är våt. duvet det regnade idag! ahfyfan! jag, Ninias, Tomas och Nilla var ute u ovädret ^^ worth iiiiiit!♥
men jaah, är hemma nu! för gott! höh nemen skolan börjar snart;/ inte taggad..
imorgon ska det väl oxå regna I guess.. fett najs, krigarväder! ;)
men jag hoppas det blir sol något dygn innan skolstart. Tältning i Alby :D fuck yea.

nu ska jag typ sova. imorgon ska jag träffa stackars Marcelo som är fruktansvärt ensam och ledsen;) men jag tar hand om honom för jag är bäst! (mwuahah)
ska hooka up med min b-friend oxå senare när han är färdigpumpad .. (HAHAHA)
godnAtt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0