Hype

I'm hiigh as fuck right nooow hahaaaaagaa
driiver
nej men jag kom nyss hem från träning :)
fett
ska hoppa in i la duusch (!?)
abooow
klockan är fett mkt x)
har inte så mkt för mig, kanske ska ta å plugga lite innan det riktiga lovet kör igång ;)
förhoppningsvis så ska jag umgås med Grabbarna grus i veckan:))))<3
å Marcelo måste jag träffaa... delvis för att han ska få sin fantastiska, coola, bäästa, underbara, dyra, vääl uttänkta present ^__^
Å Edz, du ska pallra dig heem till mig å kääka ngn daag! samma gäller dig, Marca!
och Filip också om du vill . pfffff habidibiiha
vanligtvis är inte ryssar välkomna men vi kan gö ett undantag ^^
jag vet, jag är bäst <3
All kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0