shutupjustshutupshutup ! thihi

tjoo breee.. iag är det fredag :D FETT PEPP!!! det är dessutom min turdag idag ^__^höhöhö hoppas.. (a)
anyway .. jag ska nog ta och ringa Marcelo!!! för han har inte lärt sig hur man använder sms-funktionen än -.- x) hehe sååå jag kanske tar och besöker familjen Otero/Lafitte idag :D<3
Imorgon kommer Iman :D:D:D:D så jag ska vara hemma då xD fast det verkar ändå som att grabbarna grus ska på ngn fest på lördag blööö å jag är inte bjuden buhuuu.. xD ;D fast alla ska nog inte di,,  jag kanske ska vaa med en stun ahaa aboo jag vet inte vad jag snacks om xd pffffffffff
på söndag ska jag trääna :D för jag fick inte träna idag -.- lr igår!! o.O -.- höblöö
å nu har jag rast .. fast jag börjar snart...
jaa här sitter jag å petar näsan.. 'HAHAHAH driiiver!! omg blöö haha
jag älskar puffwar btw!! jag har typ puffat alla jag känner hahaha.. lr nej bara dem snyggga ;) thihi!!
busted --
eller?

dagens ögongodis foshoo!!




ASSA JAG DÖÖÖR <3

FRED UT PEACEMAKERS!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Ivana

Jag tror jag dör

2011-02-22 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0