tjoo lään



min bakgrundsbild hehehe
tror jag bör byta x.x
Lol jag skrev nyss ett inlägg.. har inget liv..
vad hände med durrrrscchen lixom ? :)
ahAh blä
jag kmr slockna snart
'men det är luungt då tänder jag mig igen 8D'
höhö lol internskämt
dubbel lol det är inte ens roligt ..
trippel lol för att jag använde 'dubbel lol' -.-
BAAHAhaa vad tråkigt jag haaaar. skriv
*skriver
pff

undra om det blir fest i helgen :)
lr det blir fest i helgen
undra bara om jag får gå -.o
På freeedaag chill hos Vanessa <3
på freedag är det oxå Partyyy á la B-INTER :D
vi får seeee.
btw har läärt mig massa nytt inom spanskan idaag ^___^
typ..
Hola
Buenos diaz
ChuchA
me cagas. . .
hahaha
som att jag lärde mig dem idag pfffffffffffff
nej jag har glömt dem nu xd haha
men de är chill, de är nerskrivna! :)
Nästa vecka är det lov :D :D :D jag måste faan träffa Los Papis !!! har inte träffat dem på typ 3 o.O inte okej!
Nuu ska jag avsluta detta inlägg, det börjar bli tråkigt. (hahaha BÖRJAR!!?! xD ) Å då brukar folk inte palla läsa -.- fett synd
lata jävlar

Hoppas vii sees snart :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0