when I see your face............

tjooooo idag vaknade jaag på bra humör :P
tills jag inte hittade mina kläder för det visade sig att min syrra hade tagit dem.. assa jag ska cutta henne.. så jävla förbannad..
I lördas var jag ute och shoppade med Marcelos föräldrar x) haha och Josefine :D<3
på kvällen kom grabbarna hem med Sofie ^___^ <3
Jag typ slaggade där heheh.. pappa ringde 7 på morgonen o bad mig komma hem .. -.-
ööhm.. söndagen var ganska så lång faktiskt.. eller?
det känns som att lördagen ligger lååångt bak i tiden o.O
hmpf...

*harkel*

idag ska jag tränaa.. det är typ det.. på tisdag ska jaag,, hm.. kanske.. lr nä förresten ..
på onsdag verkar det som att jag ska dansa med Eddie x)<3
på torsdaagen,, har jag massa att fixa till på fredagen ;)
å på fredag är det PARTYYYY

har typ lektion nu.. gtg
FRED! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0