yeah..

tjoo
jag vaknade fett tidigt :(
fast jag är inte såå trött som jag borde vara x.x
sitter å väntar på grabbarna, vet inte när dem kmr x)
lyssnar på awesome music
Angel - Akon
Beggin - Madcon
Danza kuduro - Don Omar
You rock my world - Michael Jackson
Bumpy ride - Mahombi

Fuego - Pitbull
Controversia - Aventura
Abrazame - Camila

Ride with me - Nelly
Que tengo que hacer - Daddy Yankee

September - Daughtry

jag har inte ätit ngt vettigt på typ 3 dygn.. höhö
fast jag är inte hungrig.. men jag borde äta ändå, höbl .
pallante. tränar lite istället
Mwauahaha
jag ar blivit väärsta träningsnarkomanen hööh.. neeerå, överdriv ..
I ain't sloowin down 'til I see some results, mama


Några gamla bilder är väl på sin plats h3h3
saknaar mitt långa håår x( <3

jahaap ska man ta och fisa lite i syrrans face, heejråååå
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0